Problematika vysokého rozlišení v digitální kinematografii – Tomáš Smrček
Tomáš Smrček
Bakalářská práce
Problematika vysokého rozlišení v digitální kinematografii
High Resolution in Digital Cinematography
Anotace:
Práce se věnuje rozlišení digitálního obrazu, jedné z nejrychleji se rozvíjejících oblastí digitální kinematografie. Popisuje výrobu, distribuci a projekci v rozlišení vyšším než 2K z technologického hlediska a hodnotí jeho klady a zápory. Analyzuje i jeho finanční, kreativní a marketingové aspekty a charakterizuje oblasti a typy projektů, ve kterých má tato technologie využití. Sumarizuje postoj nejen …víceAbstract:
The thesis is dedicated to digital image resolution, one of the fastest developing domains of digital cinematography. It describes production, distribution and projection in resolution higher than 2K from a technological perspective and assesses its advantages and disadvantages. It analyzes its financial, creative and marketing aspects and defines ranges and types of projects in which this technology …víceKlíčová slova
digitální kinematografieKlíčová slova
digitální technologieKlíčová slova
filmová distribuceKlíčová slova
digitální kameryKlíčová slova
digitální kinaKlíčová slova
filmová technikaObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2013
- Vedoucí: Petr OUKROPEC
- Oponent: Jaromír KALLISTA
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2019 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Technologicko-tvůrčí význam filmového materiálu v době digitální kinematografie
Filip Blažek -
Technologicko-tvůrčí význam filmového materiálu v době digitální kinematografie
Filip Blažek -
Digitální kinematografie, její vznik a využití v praxi
Dominika Baníková -
Očista digitálnej kinematografie
Martin Repka -
Barevné prostory v digitální kinematografii a cesta k jednotnému systému ACES
Václav Pavlíček -
1. RED ONE digitální kamera v nízkorozpočtové kinematografii 2. Adaptace divadelní hry digitální technologií, režie
Radek VOLF -
Digitální kinematografie - video s vysokým rozlišením
Robert NEKL -
Problematika použití Motion control v digitální kinematografii
Ladislav Moulis