Ing. Kateřina Šefčíková

Bakalářská práce

Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace jejich potřeb, přání a očekávání

Research of customer satisfaction and identification of their needs, wants and demands.
Anotace:
Práce pojednává o vysvětlení důležitosti zjišťování potřeb, přání a očekávání zákazníků. Teprve po zjištění těchto faktů může firma uspět na hyperkonkurenčním trhu. Díky tomuto zjištění může nabídnout zákazníkům přesně to, co potřebují, co si přejí, co očekávají. Provádění průzkumů spokojenosti pak firmě umožní získat zpětnou vazbu od zákazníků. Díky této vazbě může firma objevit své silné a slabé …více
Abstract:
The work devoted to importance of identifying needs, desires and expectations of customers. Only after finding out these facts, company can achieve success in a hyper-competitive market. Because of these findings a company can offer to consumers exactly what they need, what they want and what they expect. Conducting satisfaction surveys will allow the company to get feedback from consumers. Due to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní