Martin Knot

Bakalářská práce

Marketingové aktivity a konkurenceschopnost lyžařské školy

Marketing activities and competitiveness of a ski school
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na lyžařskou školu Skol Max ski school, a.s. a na ostatní lyžařské školy působící ve Špindlerově Mlýně. Rozebírá jejich marketingové aktivity, spokojenost jejich zákazníků a konkurenceschopnost v porovnání s ostatními. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. V první, teoretické části, jsou popsány základní marketingové pojmy důležité pro tuto práci, jako marketingový …více
Abstract:
The present bachelor thesis's main focus is on Skol Max ski school, a.s. and its two direct competitors operating in Špindlerův Mlýn. It analyzes their marketing activities, customer satisfaction and competitive environment. The present thesis is divided into two parts. In the theoretical part are described some important marketing terms such as marketing mix, SWOT analysis, marketing research and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Aleš Mach

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/60775