Ing. Martin Šikola

Diplomová práce

Komunikace podniku ve vztahu ke sportu; přínosy pro podnik ze sponzoringu sportovních klubů

The company's communication in relation with the sports; the advantages of sponsoring the sports clubs
Anotace:
Tato práce se zabývá komunikací podniku ve vztahu ke sportovnímu sponzoringu. Zařazuje sponzoring do marketingu jako celku s cílem poukázat na nedůležitější výhody sponzorování především sportovních klubů. V teoretické části práce řeší význam sportu jako ekonomického fenoménu, sportovní produkty, obecné propojení firem se sportem apod. Dále pak sportovní zprávy, význam loga a sportovní idoly. Praktická …více
Abstract:
This thesis is focused on the company‘s communication in relation with the sports sponsoring. It inserts the sponsoring in the marketing complex with the target of pointing out the most important advantages of sponsoring the sports clubs especially. In the theoretical part is unrevealing the significance of sports as an economic phenomenon, the sports products, general interconnection between companies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2008
  • Vedoucí: doc. Ing. František Nahodil, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance