Price discrimination theory and its online practice – Asilbek Yusupov
Asilbek Yusupov
Master's thesis
Price discrimination theory and its online practice
Price discrimination theory and its online practice
Anotácia:
V době aktivního růstu e-commerce se problém cenové diskriminace, který využívá velké množství podniků, stává zásadním. Tato práce se zabývá problematikou cenové diskriminace a její aplikací v rámci regionu EU. V teoretické části práce jsou diskutovány různé typy a formy cenové diskriminace a její využití na různých trzích. Analýzou práva na ochranu údajů v oblasti EU bylo zjištěno, že neexistuje žádný …viacAbstract:
In the era of the active growth of e-commerce, the problem of the price discrimination, used by big number of businesses, becomes vital. This paper studies the problem of the price discrimination and its application within the EU region. As the theoretical part of the thesis the different types and forms of the price discrimination and its usage in the different markets are discussed. Having analyzed …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/er2a2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
- Vedúci: Ing. Petr Mach, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
YUSUPOV, Asilbek. \textit{Price discrimination theory and its online practice} [online]. Praha, 2022 [cit. 2023-09-25]. Dostupné z: https://theses.cz/id/8jyqdr/. Diplomová práca. Vysoká škola finanční a správní, a.s. Vedoucí práce Ing. Petr Mach, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Application of price discrimination methods to increase firm's profit
Hoa Thi Tran -
E-commerce Strategy and Online Marketing of Ellex Company
Barbora Dolanská -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Growth Strategy of iPrice on the E-commerce Market in South East Asia
Tomáš Hons