Ing. Nijat Akbarov

Master's thesis

Marketing Concept in a Start-Up Company

Marketing Concept in a Start-Up Company
Abstract:
Tato práce zkoumá jedinečnou marketingovou dynamiku v rámci startupového ekosystému se zaměřením na Forme – společnost specializující se na rotopedy a běžecké pásy doplněné o online streamingové kurzy. V době,kdy startupy hrají klíčovou roli v řízení technologického pokroku a ekonomického růstu,je nezbytné porozumět marketingovým strategiím,které jsou základem jejich úspěchu. Tento výzkum si klade …more
Abstract:
This thesis explores the unique marketing dynamics within the startup ecosystem,focusing on Forme a company specializing in exercise bikes and treadmills complemented by online streaming classes. In an era where startups play a crucial role in driving technological advancement and economic growth,understanding the marketing strategies that underpin their success is essential. This research aims to …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
  • Reader: Ing. Patricia Jakešová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní