Ing. Nijat Akbarov
Master's thesis
Marketing Concept in a Start-Up Company
Marketing Concept in a Start-Up Company
Abstract:
Tato práce zkoumá jedinečnou marketingovou dynamiku v rámci startupového ekosystému se zaměřením na Forme – společnost specializující se na rotopedy a běžecké pásy doplněné o online streamingové kurzy. V době,kdy startupy hrají klíčovou roli v řízení technologického pokroku a ekonomického růstu,je nezbytné porozumět marketingovým strategiím,které jsou základem jejich úspěchu. Tento výzkum si klade …moreAbstract:
This thesis explores the unique marketing dynamics within the startup ecosystem,focusing on Forme a company specializing in exercise bikes and treadmills complemented by online streaming classes. In an era where startups play a crucial role in driving technological advancement and economic growth,understanding the marketing strategies that underpin their success is essential. This research aims to …moreKeywords
Startup Ecosystem Marketing Strategies Digital Marketing Customer Acquisition Customer Retention Lean Methodology Agile Methodology. Technology Integration. Streaming Classes. Innovation in Marketing Spouštěcí ekosystém Marketingové strategie Digitální marketing Získávání zákazníků Udržení zákazníků Metodika štíhlé výroby Agilní metodika Integrace technologií Třídy streamování Inovace v marketingu.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mk2d4/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
- Reader: Ing. Patricia Jakešová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
The Project of Innovation of Supportive Tools of the Technology Innovation Center in Zlin in the Field of Startups
Mehmet Berk Özyürek -
An Innovation in the Marketing Communications Strategy for the Brand 34R BMX
Martin KOŇAŘÍK -
Metodika implemantace principu štíhlé výroby v podmínkách hutních organizací a navazující druhovýroby
Lukáš Hula -
Ekonomické hodnocení zaváděných metodik štíhlé výroby na provoze listové pružiny
Michal Adam -
Uplatnění metodiky štíhlé výroby v praxi
Jaromír Kalenda -
Aplikace metodik štíhlé výroby v elektrotechnické firmě
Marek PENA -
Metodika kaizen a její využití v praxi
Tereza Lačíková -
Návrh zlepšení procesů štíhlé výroby s využitím trendů Industry
David Homoláč