Marketing Concept in a Start-Up Company – Ing. Nijat Akbarov
Ing. Nijat Akbarov
Diplomová práce
Marketing Concept in a Start-Up Company
Marketing Concept in a Start-Up Company
Anotace:
Tato práce zkoumá jedinečnou marketingovou dynamiku v rámci startupového ekosystému se zaměřením na Forme – společnost specializující se na rotopedy a běžecké pásy doplněné o online streamingové kurzy. V době,kdy startupy hrají klíčovou roli v řízení technologického pokroku a ekonomického růstu,je nezbytné porozumět marketingovým strategiím,které jsou základem jejich úspěchu. Tento výzkum si klade …víceAbstract:
This thesis explores the unique marketing dynamics within the startup ecosystem,focusing on Forme a company specializing in exercise bikes and treadmills complemented by online streaming classes. In an era where startups play a crucial role in driving technological advancement and economic growth,understanding the marketing strategies that underpin their success is essential. This research aims to …víceKeywords
Startup Ecosystem Marketing Strategies Digital Marketing Customer Acquisition Customer Retention Lean Methodology Agile Methodology. Technology Integration. Streaming Classes. Innovation in Marketing Spouštěcí ekosystém Marketingové strategie Digitální marketing Získávání zákazníků Udržení zákazníků Metodika štíhlé výroby Agilní metodika Integrace technologií Třídy streamování Inovace v marketingu.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mk2d4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
- Oponent: Ing. Patricia Jakešová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
The Project of Innovation of Supportive Tools of the Technology Innovation Center in Zlin in the Field of Startups
Mehmet Berk Özyürek -
An Innovation in the Marketing Communications Strategy for the Brand 34R BMX
Martin KOŇAŘÍK -
Metodika implemantace principu štíhlé výroby v podmínkách hutních organizací a navazující druhovýroby
Lukáš Hula -
Ekonomické hodnocení zaváděných metodik štíhlé výroby na provoze listové pružiny
Michal Adam -
Uplatnění metodiky štíhlé výroby v praxi
Jaromír Kalenda -
Aplikace metodik štíhlé výroby v elektrotechnické firmě
Marek PENA -
Metodika kaizen a její využití v praxi
Tereza Lačíková -
Návrh zlepšení procesů štíhlé výroby s využitím trendů Industry
David Homoláč