Projekt online marketingové komunikace Valašského muzea v přírodě – Bc. Petr Střelecký
Bc. Petr Střelecký
Master's thesis
Projekt online marketingové komunikace Valašského muzea v přírodě
The Project Online Marketing Communication of Valašské muzeum v přírodě
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na projekt online marketingové komunikace Valašského muzea v přírodě, přičemž teoretická část práce se zabývá podstatou, trendy a samotnými nástroji online marketingové komunikace. Práce se zaměřuje na internetový marketing ve vyhledávači a sociálními sítěmi na základě potřeb muzea. Práce je dále rozdělena na analytickou a projektovou část. V analytické části je charakterizováno …moreAbstract:
The master thesis is focusing on a project of marketing communication in Valašské mu-seum v přírodě, the theoretical part of the thesis deals with the principle, trends and the actual tools of online marketing communication. The thesis is focused on internet mar-keting in search engine and social media based on the needs of the museum. The Thesis is further divided in to analytical and project part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jan Čada
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STŘELECKÝ, Petr. \textit{Projekt online marketingové komunikace Valašského muzea v přírodě} Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/8k6jkt/. [cit. 2024-04-18].
The right form of listing the thesis as a source quoted
Střelecký, Petr. Projekt online marketingové komunikace Valašského muzea v přírodě. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Projekt marketingové komunikace online platformy firmy Epopeia - Make It Happen
Eliška Phamová -
Zhodnocení konkurenční schopnosti malého podniku působícího v oboru online-marketingu
Michaela Sýkorová -
Online komunikační strategie s důrazem na sociální sítě realitní kanceláře
Nikola Jurasová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Iveta Koloušková -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí
Sandra Plachá -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu firmy LE&CO na trh
Renata Nováková