Bc. David Nossek

Bachelor's thesis

Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy

The utilization of the marketing for competitiveness increase of company
Abstract:
Předložená bakalářská práce se na základě zpracování teoretických východisek problematiky marketingu a jeho vlivu na zvyšování konkurenceschopnosti firmy zaobírá analýzou tohoto problému ve firmě Business Factory s.r.o. a na základě výsledků navrhuje opatření na efektivnější zvyšování její konkurenceschopnosti do budoucna. Bakalářská práce je součástí řešení výzkumného projektu AKADEMIE STING IGA_AS_O2 …more
Abstract:
The presented bachelor's thesis, based on the elaboration of the theoretical basis of marketing issues and its impact on increasing the competitiveness of the company, deals with the analysis of this problem in the company Business Factory s.r.o. and based on the results, to propose a more effective increase in the competitiveness of the company in the future. The bachelor thesis is part of the solution …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 9. 2020
  • Supervisor: doc. Mgr. Ing. Renáta Ježková, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Tomáš Jakal

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STING

STING ACADEMY

Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and management of small and medium-sized enterprises