Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy – Bc. David Nossek
Bc. David Nossek
Bakalářská práce
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
The utilization of the marketing for competitiveness increase of company
Anotace:
Předložená bakalářská práce se na základě zpracování teoretických východisek problematiky marketingu a jeho vlivu na zvyšování konkurenceschopnosti firmy zaobírá analýzou tohoto problému ve firmě Business Factory s.r.o. a na základě výsledků navrhuje opatření na efektivnější zvyšování její konkurenceschopnosti do budoucna. Bakalářská práce je součástí řešení výzkumného projektu AKADEMIE STING IGA_AS_O2 …víceAbstract:
The presented bachelor's thesis, based on the elaboration of the theoretical basis of marketing issues and its impact on increasing the competitiveness of the company, deals with the analysis of this problem in the company Business Factory s.r.o. and based on the results, to propose a more effective increase in the competitiveness of the company in the future. The bachelor thesis is part of the solution …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/lirn6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2020
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Renáta Ježková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tomáš Jakal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGAKADEMIE STING
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenceschopnost podniku
Olga Molodtsova -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Petra Škrabalová -
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Aleš Kadlec -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Veronika Jahodová -
Specifics of Financial Analysis in Large Multinational Corporations
Anzhela Lomonosova -
Assessment of various ChatGPT models in performing SWOT analysis
Prokop Maxa -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova