Bc. David Nossek

Bakalářská práce

Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy

The utilization of the marketing for competitiveness increase of company
Anotace:
Předložená bakalářská práce se na základě zpracování teoretických východisek problematiky marketingu a jeho vlivu na zvyšování konkurenceschopnosti firmy zaobírá analýzou tohoto problému ve firmě Business Factory s.r.o. a na základě výsledků navrhuje opatření na efektivnější zvyšování její konkurenceschopnosti do budoucna. Bakalářská práce je součástí řešení výzkumného projektu AKADEMIE STING IGA_AS_O2 …více
Abstract:
The presented bachelor's thesis, based on the elaboration of the theoretical basis of marketing issues and its impact on increasing the competitiveness of the company, deals with the analysis of this problem in the company Business Factory s.r.o. and based on the results, to propose a more effective increase in the competitiveness of the company in the future. The bachelor thesis is part of the solution …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 9. 2020
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Renáta Ježková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Tomáš Jakal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STING

AKADEMIE STING

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků