Historie a současnost firmy Ludmila Jílková - TORF a její aktivity na domácím trhu a v mezinárodním obchodě – Bc. Marta PROCHÁZKOVÁ
Bc. Marta PROCHÁZKOVÁ
Diplomová práce
Historie a současnost firmy Ludmila Jílková - TORF a její aktivity na domácím trhu a v mezinárodním obchodě
Historical and present-day functioning of Ludmila Jílková - TORF entreprise and its home market activities and activities in international trade
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je charakteristika a detailní analýza firmy Ludmila Jílková ? TORF zaměřená na ekonomické aktivity na domácím trhu a v mezinárodním obchodě. Práce nás seznamuje se společností jako takovou, její historií, současností a s vizemi do budoucna. Detailněji pojednává o předmětu podnikání, který je spojen s rašelinovými produkty, dovozem surové rašeliny, jejím zpracováváním …víceAbstract:
The aim of this master thesis is to characterize and analyze in detail Ludmila Jílková ? TORF enterprise, its home and foreign economic activities. The thesis introduces us to the company as such, its history, present and future visions. It deals in detail with its subject of enterprise that is connected to the peat products, raw peat supply, its conversion into balneologic and cosmetic peat products …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2011
Zveřejnit od: 30. 11. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Jaromír Novák, CSc., PhDr. Jiří Řezník, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PROCHÁZKOVÁ, Marta. \textit{Historie a současnost firmy Ludmila Jílková - TORF a její aktivity na domácím trhu a v mezinárodním obchodě}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/8k8qaz/.
Jak správně citovat práci
PROCHÁZKOVÁ, Marta. Historie a současnost firmy Ludmila Jílková - TORF a její aktivity na domácím trhu a v mezinárodním obchodě. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.11.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 11. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Potenciál gruzínského trhu společnosti ŠKODA AUTO
Ondřej Telín -
Využitie business diplomacie pre expanziu na slovenský trh: Návrh komunikačnej stratégie vybranej marketingovej agentúry na B2B trhu
Adriána Kachman -
Analýza společného podnikání na západním a východním trhu společností OSEVA, a. s.
Martin KYJOVSKÝ -
Aktualizace obchodního modelu firmy působicí na zahraničním trhu
Lukáš Pěcha -
Chování spotřebitele na trhu s biopotravinami
Kateřina Suchanová -
Marketingová komunikace značky FRISCO na českém trhu, návrhy na zlepšení
Natálie Chábová -
Chování spotřebitele na trhu s Fair Trade produkty
Lucie Zobačová -
Hodnota spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na B2B trhu
Ondřej Hon
Název
Vložil
Vloženo
Práva