Digital Transformation in Real Estate Marketing – Illia Sych
Illia Sych
Bakalářská práce
Digital Transformation in Real Estate Marketing
Digitální transformace v marketingu nemovitostí
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je na základě posouzení teoretických aspektů digitální transformace marketingu a zhodnocení podmínek této transformace vytvořit opatření pro realizaci digitální transformace marketingu v konkrétní realitní kanceláři. V práci byly použity metody abstrakce odborné literatury, analýzy výkaznictví společnosti, SWOT analýzy, analýzy dynamiky a struktury ukazatelů apod. Výzkum …víceAbstract:
The purpose of this bachelor's thesis thesis is to develop measures for implementing digital transformation of marketing in a specific real estate agency based on the con-sideration of theoretical aspects of digital transformation of marketing and assess-ment of the conditions of such transformation. The paper used methods of abstracting scientific literature, analyzing the company's reporting, SWOT …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94516
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2024
- Vedoucí: Lucie Sára Závodná
- Oponent: Simona Bažantová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94516
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
The impact of digital transformation – how digital transformation influences the business performance of the manufacturing industry
Anna-Maria Wassermann -
The positive effects of Covid 19 on digital transformation: Evidence from the banking sector of Ghana
Gyasi Yeboah -
Transformation of the Horror Mode in the Context of New Media: Unveiling the Immersive Journey of the Digital Horror
Lada PROKEŠOVÁ -
Digital transformation of the Small and Medium Enteprises, historical development and trends
Aidyn Kudamanov -
Digitální transformace na trhu B2B z pohledu marketingu
Martin Jinda -
Masivní otevřené online kurzy (MOOC) jako součást digitální transformace trhu vzdělávaní
Jan Vilimovský -
Digitální transformace a marketingová komunikace v Narexu Česká Lípa
Kristýna Linková -
Digitální transformace
Kryštof Jejkal