Illia Sych

Bakalářská práce

Digital Transformation in Real Estate Marketing

Digitální transformace v marketingu nemovitostí
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je na základě posouzení teoretických aspektů digitální transformace marketingu a zhodnocení podmínek této transformace vytvořit opatření pro realizaci digitální transformace marketingu v konkrétní realitní kanceláři. V práci byly použity metody abstrakce odborné literatury, analýzy výkaznictví společnosti, SWOT analýzy, analýzy dynamiky a struktury ukazatelů apod. Výzkum …více
Abstract:
The purpose of this bachelor's thesis thesis is to develop measures for implementing digital transformation of marketing in a specific real estate agency based on the con-sideration of theoretical aspects of digital transformation of marketing and assess-ment of the conditions of such transformation. The paper used methods of abstracting scientific literature, analyzing the company's reporting, SWOT …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 8. 2024
  • Vedoucí: Lucie Sára Závodná
  • Oponent: Simona Bažantová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94516