Možnosti využití aktivizujících výukových metod ve výuce odborných předmětů – Bc. Petr Vítek
Bc. Petr Vítek
Master's thesis
Možnosti využití aktivizujících výukových metod ve výuce odborných předmětů
Possibility of using of activating teaching methods in teaching of special subjects
Anotácia:
Moje diplomová práce řeší jednotlivé aktivizující metody výuky neboli větší zapojení žáků do organizace a struktury výuky. Zabývám se jak přístupem učitele, tak i přístupem žáka k těmto metodám. Průzkumem jsem zjišťoval, jaké metody a aktivizující metody výuky jsou nejčastěji využívány na škole SOU stavebním Bosonohy u učitelů odborných předmětů. Které jsou nejoblíbenější u pedagogů, které u žáků, …viacAbstract:
My diploma thesis addresses the individual activating teaching methods or greater involvement of pupils in the organization and structure of teaching. I approach to deal with teachers and pupils approach to these methods. Enquiry, I found out what methods and activating teaching methods are most commonly used at SOU building Bosonohy by teachers of vocational subjects. Which methods are the most popular …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tpdx4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2012
- Vedúci: PaedDr. Jan Šťáva, CSc.
- Oponent: Mgr. Miroslav Janda
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Teacher Training of Specialized Subjects for Secondary Schools – Specialisation Mechanical Engineering
Práce na příbuzné téma
-
Míra stydlivosti u studentů učitelských oborů a jejich motivace k učitelskému povolání
Veronika Kráčmarová -
Suzukiho metoda a její specifika; rozdíly , se kterými se setkáme ve vztahu s Českou školou
Michaela Bartošová -
The Montessori Method in the Teaching of English in a Czech Montessori School: A Case Study
Anna Kulišťáková -
CLIL method in a Czech school
Petra Lambelin -
Smlouva kupní na věc nemovitou - porovnání úpravy původní dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), dle ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a nové dle NOZ (zák. č. 89/2012 Sb.)
Veronika Samcová -
Redakční práce a fungování regionální televize ZAK s.r.o.
Josef KREBS -
Právnické osoby – porovnání úpravy původní dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), dle ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a nové dle NOZ (zák. č. 89/2012 Sb.)
Michal Šinták -
Jednotlivé typy smluv dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a tyto smlouvy po účinnosti NOZ (zák. č. 90/2012 Sb.) – princip dispozitivnosti, kogentní charakter, písemná forma
Kamila Říhová