Bc. Veronika Pelikánová

Master's thesis

Volba optimálních mediatypů pro vybranou reklamní kampaň

The selection of optimal media types for the selected ad campaign
Abstract:
Tato práce pojednává o výběru optimálních mediatypů pro reklamní kampaň. Nejdříve zde popisuji mediální ukazatele, správný postup mediálního plánování a také teoretická východiska řešení vybraných problémů v rámci mediální kampaně. V praktické části této práce se zaměřuji na popis realizované mediální kampaně za účelem propagace nové herní konzole a posuzuji efektivnost použitých médií, případně navrhuji …more
Abstract:
This work deas with a selection of optimal media types for the selected advertising campaign. First of all it describes media indicators, a correct procedure for media planning and also theoretical solutions for solving selected problems within certain media campaign. In the practical part it focuses to describe already implemented media campaign aimed at the promotion of the new game console and it …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2014
  • Supervisor: JUDr. Petr Majerik
  • Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication