Volba optimálních mediatypů pro vybranou reklamní kampaň – Bc. Veronika Pelikánová
Bc. Veronika Pelikánová
Master's thesis
Volba optimálních mediatypů pro vybranou reklamní kampaň
The selection of optimal media types for the selected ad campaign
Anotácia:
Tato práce pojednává o výběru optimálních mediatypů pro reklamní kampaň. Nejdříve zde popisuji mediální ukazatele, správný postup mediálního plánování a také teoretická východiska řešení vybraných problémů v rámci mediální kampaně. V praktické části této práce se zaměřuji na popis realizované mediální kampaně za účelem propagace nové herní konzole a posuzuji efektivnost použitých médií, případně navrhuji …viacAbstract:
This work deas with a selection of optimal media types for the selected advertising campaign. First of all it describes media indicators, a correct procedure for media planning and also theoretical solutions for solving selected problems within certain media campaign. In the practical part it focuses to describe already implemented media campaign aimed at the promotion of the new game console and it …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wg2vp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedúci: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Mediální plánování malých a středních podniků
Anastasie Kyryčuková -
Mediální plánování malých a středních podniků
Michal Vojtíšek -
Mediální plánování a programatický nákup reklamy
Iveta Plachká -
Mediální plánování a uživatelská angažovanost u profilů vysokých škol na Instagramu
Daria Gunina -
Mediální plánování – efektivnost reklamy
Filip Jeřábek -
Mediální plánování jako součást vyjednávací strategie
Darina Šeborová -
Plánování mediální strategie podniku
Erik Werner -
Mediální trh v České republice
Aneta Rozmahelová