Bc. Veronika Pelikánová

Diplomová práce

Volba optimálních mediatypů pro vybranou reklamní kampaň

The selection of optimal media types for the selected ad campaign
Anotace:
Tato práce pojednává o výběru optimálních mediatypů pro reklamní kampaň. Nejdříve zde popisuji mediální ukazatele, správný postup mediálního plánování a také teoretická východiska řešení vybraných problémů v rámci mediální kampaně. V praktické části této práce se zaměřuji na popis realizované mediální kampaně za účelem propagace nové herní konzole a posuzuji efektivnost použitých médií, případně navrhuji …více
Abstract:
This work deas with a selection of optimal media types for the selected advertising campaign. First of all it describes media indicators, a correct procedure for media planning and also theoretical solutions for solving selected problems within certain media campaign. In the practical part it focuses to describe already implemented media campaign aimed at the promotion of the new game console and it …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace