Petra KUDRLOVÁ

Bachelor's thesis

Nákupní a prodejní strategie spotřebního družstva

Buying and selling strategy of consumer cooperative
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá spotřebním družstevnictvím, konkrétně nákupní a prodejní strategií aplikovanou na vybrané spotřební družstvo. Popisuje trendy současného spotřebního družstevnictví, charakterizuje vybrané spotřební družstvo, popisuje způsoby nákupy a logistiky a prodejní strategii řetězových prodejen COOP. Práce analyzuje a hodnotí efektivnost strategie.
Abstract:
This thesis deals with consumer co-operatives, namely the buying and selling strategies applied to selected consumer cooperatives. It characterizes these cooperatives, describes current trends and methods of purchasing and logistics, and retal chain store COOP strategies. Furthemore the thesis analyzes and evaluates the effectiveness of this strategy.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 42064

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KUDRLOVÁ, Petra. Nákupní a prodejní strategie spotřebního družstva. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management