Johana Pogranová
Bachelor's thesis
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
The influence of brand image on consumer purchase behavior
Abstract:
Tato studie zkoumá vliv komunikace, individuálních faktorů a image značky na nákupní rozhodování českých spotřebitelů při nákupu sortimentu pro psy. Začíná vymezením klíčových pojmů souvisejících s rozhodováním o koupi značky a zákazníků. Praktická část práce se zaměřuje na případovou studii společnosti Hafbojky, včetně marketingového mixu a metod STDC vyvinutých pro značku Hafbojky, a také na kvantitativní …moreAbstract:
This study examines the influence of communication, individual factors, and brand image on the purchasing decisions of Czech consumers when buying dog products. It begins by defining key concepts related to brand and customer purchase decisions. The practical part of the thesis focuses on a case study of the Hafbojky company, including the marketing mix and STDC methods developed for the Hafbojky brand …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 3. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 17. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová, Ph.D.
- Reader: Tereza Balcarová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POGRANOVÁ, Johana. \textit{Vliv značky na kupní chování spotřebitele}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/8kyv0p/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Innovative Entrepreneurship
Theses on a related topic
-
Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů
Štěpánka Jakubcová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Vendula Karešová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Matěj Pajma -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Jakub Landsmann -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Polina Vlassova -
Vliv značky e-shopu na kupní chování spotřebitele
Tereza Čábelová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Radim Novotný
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights