Vliv značky na kupní chování spotřebitele – Johana Pogranová
Johana Pogranová
Bakalářská práce
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
The influence of brand image on consumer purchase behavior
Anotace:
Tato studie zkoumá vliv komunikace, individuálních faktorů a image značky na nákupní rozhodování českých spotřebitelů při nákupu sortimentu pro psy. Začíná vymezením klíčových pojmů souvisejících s rozhodováním o koupi značky a zákazníků. Praktická část práce se zaměřuje na případovou studii společnosti Hafbojky, včetně marketingového mixu a metod STDC vyvinutých pro značku Hafbojky, a také na kvantitativní …víceAbstract:
This study examines the influence of communication, individual factors, and brand image on the purchasing decisions of Czech consumers when buying dog products. It begins by defining key concepts related to brand and customer purchase decisions. The practical part of the thesis focuses on a case study of the Hafbojky company, including the marketing mix and STDC methods developed for the Hafbojky brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová, Ph.D.
- Oponent: Tereza Balcarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Inovativní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů
Štěpánka Jakubcová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Vendula Karešová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Matěj Pajma -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Jakub Landsmann -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Polina Vlassova -
Vliv značky e-shopu na kupní chování spotřebitele
Tereza Čábelová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Radim Novotný
Název
Vložil
Vloženo
Práva