Řešení stížností cestujících MHD ve vazbě na kvalitu služeb dopravního podniku – Bc. Elena Salfická
Bc. Elena Salfická
Master's thesis
Řešení stížností cestujících MHD ve vazbě na kvalitu služeb dopravního podniku
Resolving complaints of public transport passangers in connection with the quality of transport company services
Abstract:
Diplomová práce se zabývá řešením stížností cestujícíh ve vybraném dopravním podniku ve vazbě na management kvality. První část je věnovéna teoretickému vymezení pojmů daného tématu a následně je provedena analýza současného stavu řízení stížností. Dále jsou navržena opatření ke lepšení managementu stížností, která jsou poté zhodnocena v poslední části.Abstract:
The master´s thesis focuses on passenger complaint management in a selected transport company concerning quality management. The first part is dedicated to the theoretical basis of the terms connected to the topic and then an analysis of the current state of complaint management is made. Subsequently, there are proposed measures to improve the management of complaints, which are then evaluated in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Dalibor Gottwald, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SALFICKÁ, Elena. \textit{Řešení stížností cestujících MHD ve vazbě na kvalitu služeb dopravního podniku}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Transport Engineering. 2024. Available from: https://theses.cz/id/8l1kr7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Salfická, Elena. Řešení stížností cestujících MHD ve vazbě na kvalitu služeb dopravního podniku. Pardubice, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringMaster programme / field:
Transport Technology and Management / Transport Management, Marketing and Logistics
Theses on a related topic
-
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Jan Hraba -
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Ester Bendová -
Dopady aplikace postupů udržitelnosti na spokojenost zákazníků hotelu Diana
Viktorie Canibalová -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Spokojenost zákazníka a video hry
Kateřina Kopecká -
Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví
Iveta Cundová -
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Jan Hraba -
Management kvality ve veřejné správě a jeho vliv na výkonnost vybrané organizace
Miloš Jurča