Bc. Elena Salfická

Master's thesis

Řešení stížností cestujících MHD ve vazbě na kvalitu služeb dopravního podniku

Resolving complaints of public transport passangers in connection with the quality of transport company services
Abstract:
Diplomová práce se zabývá řešením stížností cestujícíh ve vybraném dopravním podniku ve vazbě na management kvality. První část je věnovéna teoretickému vymezení pojmů daného tématu a následně je provedena analýza současného stavu řízení stížností. Dále jsou navržena opatření ke lepšení managementu stížností, která jsou poté zhodnocena v poslední části.
Abstract:
The master´s thesis focuses on passenger complaint management in a selected transport company concerning quality management. The first part is dedicated to the theoretical basis of the terms connected to the topic and then an analysis of the current state of complaint management is made. Subsequently, there are proposed measures to improve the management of complaints, which are then evaluated in the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Dalibor Gottwald, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Salfická, Elena. Řešení stížností cestujících MHD ve vazbě na kvalitu služeb dopravního podniku. Pardubice, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

University of Pardubice

Faculty of Transport Engineering

Master programme / field:
Transport Technology and Management / Transport Management, Marketing and Logistics