Sociální sítě podporující prezentaci značky a rozhodování v podniku – Bc. Puto Puto
Bc. Puto Puto
Bachelor's thesis
Sociální sítě podporující prezentaci značky a rozhodování v podniku
Social networks supporting brand presentation and decision-making in the enterprise
Abstract:
Cílem bakalářské práce je návrh a implementace postupu ke zvýšení dosahu prezentace značky pro vybranou společnost pomocí sociálních sítí a vyhodnocení její reklamní kampaně za sledované období. V teoretické části je představen marketingový mix 4P a jejo nástroje. Dále je tato část zaměřena na rozbor sociálních sítí konkrétně Facebook a Instagram. V praktické části je představena vybraná společnost …moreAbstract:
The bachelor thesis aims to design and implement a procedure to increase the reach of brand presentation for a selected company using social networks and to evaluate its advertising campaign for the period under study. The theoretical part introduces the 4P marketing mix and its tools. Furthermore, this part focuses on the analysis of social networks, specifically Facebook and Instagram. In the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/xsu4g/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2022
- Supervisor: Mgr. Milena Janáková, Ph.D.
- Reader: Ing. Kateřina Slaninová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PUTO, Puto. \textit{Sociální sítě podporující prezentaci značky a rozhodování v podniku}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2022. Available from: https://theses.cz/id/8l1m6w/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
System Engineering and Informatics / Managerial Informatics
Theses on a related topic
-
Sociální sítě a jejich využití v českém hotelnictví
Yuliya Samoylenko -
Vliv sociálních sítí na rozhodování spotřebitele v hotelnictví
Milana Sibgatullina -
Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů
Filip CHALOUPKA -
Sociální sítě a jejich využití v hotelovém průmyslu
Nicolle Tošovská -
Sociální sítě jako nástroj politického marketingu
Daniela Nešporová -
Vliv sociálních sítí na rozhodování studentů o studiu v zahraničí
Aneta Chládková -
Porovnání strategií marketingu a propagace hotelových restaurací ve vybraných destinacích
Natálie Kosíková -
Marketing a propagace amatérského fotbalového klubu
Tomáš Roza