Bc. Puto Puto

Bakalářská práce

Sociální sítě podporující prezentaci značky a rozhodování v podniku

Social networks supporting brand presentation and decision-making in the enterprise
Anotace:
Cílem bakalářské práce je návrh a implementace postupu ke zvýšení dosahu prezentace značky pro vybranou společnost pomocí sociálních sítí a vyhodnocení její reklamní kampaně za sledované období. V teoretické části je představen marketingový mix 4P a jejo nástroje. Dále je tato část zaměřena na rozbor sociálních sítí konkrétně Facebook a Instagram. V praktické části je představena vybraná společnost …více
Abstract:
The bachelor thesis aims to design and implement a procedure to increase the reach of brand presentation for a selected company using social networks and to evaluate its advertising campaign for the period under study. The theoretical part introduces the 4P marketing mix and its tools. Furthermore, this part focuses on the analysis of social networks, specifically Facebook and Instagram. In the practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/xsu4g/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2022
  • Vedoucí: Mgr. Milena Janáková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Kateřina Slaninová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika