Anastasiia Gepolova

Bachelor's thesis

Zábavní průmysl východní Asie jako hybná síla prodeje

East Asian entertainment industry as a driving force for sales
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace asijských značek, které využívají popularity asijského zábavného průmyslu k propagaci svého produktu a dále vypracovat návrh doporučení zefektivnění marketingové komunikace využívající dané produkty. V teoretické části jsou prezentovány relevantní teoretická východiska, zejména pojmy celebrity, branding, sponzoring a reklama v zábavním průmyslu …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyse the marketing communication of Asian brands that use the popularity of the Asian entertainment industry to promote their product, and to develop a draft recommendation to streamline marketing communication that use such products. The theoretical part presents the relevant theoretical background, especially the concepts of celebrity, branding, sponsorship …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication