Anastasiia Gepolova

Bakalářská práce

Zábavní průmysl východní Asie jako hybná síla prodeje

East Asian entertainment industry as a driving force for sales
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace asijských značek, které využívají popularity asijského zábavného průmyslu k propagaci svého produktu a dále vypracovat návrh doporučení zefektivnění marketingové komunikace využívající dané produkty. V teoretické části jsou prezentovány relevantní teoretická východiska, zejména pojmy celebrity, branding, sponzoring a reklama v zábavním průmyslu …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyse the marketing communication of Asian brands that use the popularity of the Asian entertainment industry to promote their product, and to develop a draft recommendation to streamline marketing communication that use such products. The theoretical part presents the relevant theoretical background, especially the concepts of celebrity, branding, sponsorship …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace