Veřejné reakce podniků na krizové situace – Bc. Petr Škvařil
Bc. Petr Škvařil
Bachelor's thesis
Veřejné reakce podniků na krizové situace
Corporate Public Responses to Crises Situations
Anotácia:
Záměrem práce je analýza reakcí podniků na veřejnou krizovou situaci. V teoretické části jsou představeny koncepty image podniku, image management, public relations, krizová komunikace a typy krize podniku. Hypotézy vznikly z doporučení, která vycházejí z odborné literatury zabývající se nápravou image. Na základě závažnosti krize jsou tak doporučeny rozdílné reakce. Metodologická část detailně popisuje …viacAbstract:
The objective of this thesis is to analyse corporate reactions to the public crisis situation. Concepts as corporate image, image management, public relations, crisis communication and corporate crisis are introduced in the theoretical section. The hypotheses emerged from recommendations based on sources written by scholars addressing image repair. Different corporate responses are recommended for …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/glear/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
- Vedúci: Mgr. et Mgr. Tomáš Ondráček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Peter Kelemen
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
Riad Lemberanskiy -
The role of the PR strategies into crisis communication and company reputation
Xiwen Yu -
Internal crisis communication in a particular Russian company
Evgeniia Shamrikova -
Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image
Adriana Malíková -
Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image
Denisa Králíková -
Analýza etických aspektů krizové komunikace podniku
Khrystyna Tsaruk -
Analýza image vybraného podniku
Marek Pecina -
Podnikatelská kultura, image podnikatele a jejich řízení
Bibiana Janebová