Vybrané privátní značky prodávané maloobchodními řetězci – Anna Volfová
Anna Volfová
Bakalářská práce
Vybrané privátní značky prodávané maloobchodními řetězci
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na rostoucí vliv privátních značek v maloobchodním prostředí a jejich dopad na spotřebitelské chování a vnímání. Autor diskutuje o transformaci privátních značek z alternativy kvalitních značek na jejich rovnocennost a způsoby, jak maloobchodníci reagují na tuto změnu prostřednictvím široké nabídky diferencovaných privátních značek. Cílem práce je zjistit a zhodnotit hodnocení …víceAbstract:
This paper focuses on the growing influence of private labels in the retail environment and their impact on consumer behaviour and perceptions. The author discusses the transformation of private labels from quality brand alternatives to brand equivalence and the ways in which retailers are responding to this change by offering a wide range of differentiated private labels. The aim of the paper is to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ybfuy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 7. 2024
- Vedoucí: Ing. Bc. Alena Srbová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Šárka Kolářová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Bezlepkové potraviny jako součást alternativních směrů výživy
Petra Marášková -
Návrh na vylepšení marketingové strategie pro bezlepkové potraviny v retailingovém řetězci Globus
Martin Aust -
Antecedents of successful private label business in the Czech retail environment
Iuliia Trofimchuk -
Private Labels
Zuzana Kolmačková -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Radek MIXAN -
Privátní značky v obchodním řetězci COOP a potenciál pro jejich rozvoj.
Radek Kurc -
Spotřebitelský pohled na privátní značky v retailu
Tereza Svobodová -
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
Jan Kubačka