Anna Volfová

Bakalářská práce

Vybrané privátní značky prodávané maloobchodními řetězci

Anotace:
Tato práce se zaměřuje na rostoucí vliv privátních značek v maloobchodním prostředí a jejich dopad na spotřebitelské chování a vnímání. Autor diskutuje o transformaci privátních značek z alternativy kvalitních značek na jejich rovnocennost a způsoby, jak maloobchodníci reagují na tuto změnu prostřednictvím široké nabídky diferencovaných privátních značek. Cílem práce je zjistit a zhodnotit hodnocení …více
Abstract:
This paper focuses on the growing influence of private labels in the retail environment and their impact on consumer behaviour and perceptions. The author discusses the transformation of private labels from quality brand alternatives to brand equivalence and the ways in which retailers are responding to this change by offering a wide range of differentiated private labels. The aim of the paper is to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 7. 2024
  • Vedoucí: Ing. Bc. Alena Srbová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Šárka Kolářová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích