Propagace Hudebního divadla Karlín – Mgr. Zuzana HUDECOVÁ, DiS.
Mgr. Zuzana HUDECOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Propagace Hudebního divadla Karlín
Advertising of Karlin Musical Theatre
Anotace:
Diplomová práce se zabývá otázkou marketingu kulturních organizací se zaměřením na marketing divadla. Analyzuje dvě vybrané reklamní kampaně Hudebního divadla Karlín, které byly v minulosti realizovány - tedy skutečně proběhly. Analýza těchto kampaní se zaměřuje na cíle kampaně, vybraný komunikační koncept, mediální mix atd. a kampaně hodnotí z hlediska dosažení požadovaného cíle. Součástí diplomové …víceAbstract:
The thesis focuses on marketing of cultural organizations with a special emphasis on marketing approach of a theatre. It analyses a selected advertising campaigns of Hudební divadlo Karlín which have been realised in the past. This analysis describes targets of the campaign, selected communication concept, media mix etc., and it also evaluates the campaign from the perspective of achieving its desired …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2009
Identifikátor:
10603
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HUDECOVÁ, Zuzana. Propagace Hudebního divadla Karlín. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 24. 04. 2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing kulturních organizací a institucí
Ludmila Lacinová -
Marketing kulturních organizací a institucí na Příbramsku
Michal Gerčák -
Marketing kulturních a sociálních institucí
Monika Urbanová -
Porovnání strategie řízení divadel Hudební divadlo Karlín, Goja Music Hall a Studio Hrdinů
Tereza Srbecká -
Rekonstrukce divadelního provozu: případová studie Vinohradské divadlo
Sára Vondráčková -
Analýza komunikace Hudebního divadla Karlín na sociální síti TikTok
Lucie Pokorná -
Srovnání fungování Hudebního divadla Karlín a Městského divadla Brno
Petra Srbová -
Opereta v Hudebním divadle Karlín
Zuzana Benešová