Mgr. Zuzana HUDECOVÁ, DiS.

Diplomová práce

Propagace Hudebního divadla Karlín

Advertising of Karlin Musical Theatre
Anotace:
Diplomová práce se zabývá otázkou marketingu kulturních organizací se zaměřením na marketing divadla. Analyzuje dvě vybrané reklamní kampaně Hudebního divadla Karlín, které byly v minulosti realizovány - tedy skutečně proběhly. Analýza těchto kampaní se zaměřuje na cíle kampaně, vybraný komunikační koncept, mediální mix atd. a kampaně hodnotí z hlediska dosažení požadovaného cíle. Součástí diplomové …více
Abstract:
The thesis focuses on marketing of cultural organizations with a special emphasis on marketing approach of a theatre. It analyses a selected advertising campaigns of Hudební divadlo Karlín which have been realised in the past. This analysis describes targets of the campaign, selected communication concept, media mix etc., and it also evaluates the campaign from the perspective of achieving its desired …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2009
Identifikátor: 10603

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HUDECOVÁ, Zuzana. Propagace Hudebního divadla Karlín. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 24. 04. 2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace