Michal Dědek
Bachelor's thesis
Analysis of Personalised Content in E-Commerce
Analysis of Personalised Content in E-Commerce
Abstract:
Způsob, jakým je dnes internet využíván se podstatně změnil od začátku jeho používání a revoluce elektronické komerce. Moderní technologie poskytly výkonný nástroj pro implementaci osobního (one-to-one) marketingu do praxe s mimořádnou přesností za dosažitelné náklady. Cílem této práce je popsat hlavní aspekty personalizace v českém prostředí e-commerce. Prvně je popsána role elektronické komerce jako …moreAbstract:
The way in how the World-Wide-Web is used has significantly changed since the beginning of electronic commerce revolution. Modern technologies provided powerful instrument for implementation of one-to-one marketing into practice with exceptional accuracy for reasonable price. The aim of this study is to describe main aspects of personalisation for e-commerce in the Czech Republic. Firstly, the role …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2014
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/106005
Thesis defence
- Date of defence: 2. 9. 2014
- Supervisor: Milena Tvrdíková
- Reader: Tomáš Podoba
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DĚDEK, Michal. \textit{Analysis of Personalised Content in E-Commerce} Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2014. Available from: https://theses.cz/id/8l7trk/. [cit. 2024-03-28].
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Aplikovaná informatika
Theses on a related topic
-
Moderní retail marketingová komunikace podniku Vodafone Czech Republic a.s.
Milan Kovařík -
Personalizace politiky na komunální úrovni v České republice
Andrea Lukáčová -
Personalizace politiky v ČR: Analýza projevů personalizace ve volebním procesu
Magdaléna Fričová -
Personalizace politiky v České republice
Marcela Voženílková -
Analýza volebních reforem a chování voličů ve volbách do Poslanecké sněmovny v České republice z hlediska personalizace politiky
Pavel LANČI -
Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
Jakub Vašek -
E-commerce a další prodejní kanály jako trend obchodu (logistiky, komunikace)
Anna Potůčková -
Transition from Kentico Xperience to a new open-source e-commerce platform
Ondřej Pavlica