Jakub DUBINA

Bakalářská práce

Print advertisements and visual communication - what we see in ads, and how we see what we see

Print advertisements and visual communication - what we see in ads, and how we see what we see
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is the analysis of the interaction of the verbal and visual side of print advertisements. For the purpose of the thesis a corpus of advertisements was compiled. The selection of the advertisements was based on the precondition that the analysed samples shall comprise particular tropes and schemes (primarily metaphor, metonymy, synecdoche and rhyme). Besides the focus …více
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza souhry verbální a visuální stránky tištěných inzerátů. K účelům této teze byl sestaven korpus inzerátů. Výběr jednotlivých reklam byl podmíněn předpokladem, aby se ve zkoumaných inzerátech vyskytovaly tropy a schémata, a to především metafora, metonymie, synekdocha a rým. Kromě verbální a visuální stránky inzerátů se práce soustředí rovněž na řečnické figury, …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2013
Zveřejnit od: 4. 1. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Gabriela Zapletalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DUBINA, Jakub. Print advertisements and visual communication - what we see in ads, and how we see what we see. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.1.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 1. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina ve sféře podnikání

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.