Print advertisements and visual communication - what we see in ads, and how we see what we see – Jakub DUBINA
Jakub DUBINA
Bakalářská práce
Print advertisements and visual communication - what we see in ads, and how we see what we see
Print advertisements and visual communication - what we see in ads, and how we see what we see
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is the analysis of the interaction of the verbal and visual side of print advertisements. For the purpose of the thesis a corpus of advertisements was compiled. The selection of the advertisements was based on the precondition that the analysed samples shall comprise particular tropes and schemes (primarily metaphor, metonymy, synecdoche and rhyme). Besides the focus …víceAbstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza souhry verbální a visuální stránky tištěných inzerátů. K účelům této teze byl sestaven korpus inzerátů. Výběr jednotlivých reklam byl podmíněn předpokladem, aby se ve zkoumaných inzerátech vyskytovaly tropy a schémata, a to především metafora, metonymie, synekdocha a rým. Kromě verbální a visuální stránky inzerátů se práce soustředí rovněž na řečnické figury, …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2013
Zveřejnit od: 4. 1. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Zapletalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DUBINA, Jakub. Print advertisements and visual communication - what we see in ads, and how we see what we see. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.1.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 1. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.