Filip Ferbr
Bachelor's thesis
Budování značky
Brandbuilding
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje tématice budování značky v kontextu trhu malých audiovizuálních produkcí. Cílem práce je připravit východiska pro navržení nové osobní značky audiovizuální produkce, která je předmětem podnikání autora této práce. Autor se v teoretické části zaměřuje na definici pojmu značka, její historii a hodnotu. V praktické části pak provádí rozsáhlý kvalitativní výzkum zaměřený …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of brand building in the context of the market for small audiovisual productions. The aim of the thesis is to prepare the basis for designing a new personal brand of audiovisual production which is the subject of the author´s enterprise. In the theoretical part, the author focuses on the definition of the brand, its history and its value. In the practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Josef Kocourek, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FERBR, Filip. \textit{Budování značky} [online]. Zlín, 2018 [cit. 2022-08-10]. Available from: https://theses.cz/id/8lfve1/. Bachelor's thesis. Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. Thesis supervisor Mgr. Josef Kocourek, PhD.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Ferbr, Filip. Budování značky. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Návrh Customer Value pre start-up
Bandurčinová Bandurčinová -
Marketingová komunikace v potravinářském průmyslu
Daniela Hrdličková -
Důvěra veřejnosti v prostředky marketingové komunikace
Lucie Bartíková -
Využití nástrojů marketingové komunikace při budování značky
Denisa Vondráčková -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Řízení podpory prodeje jako nástroje marketingové komunikace pro budování značky – případová studie portfolia značek Stock s.r.o
Martin Horálek