Strategická mapa cateringové společnosti – Marie Křivánková
Marie Křivánková
Diplomová práce
Strategická mapa cateringové společnosti
Strategy map of a catering company
Anotace:
V diplomové práci Strategická mapa cateringové společnosti je sestrojena strategická mapa modelové cateringové společnosti působící na českém trhu. Strategická mapa byla zvolena jako přehledný a účinný nástroj, který strukturovaně postihuje důležité části strategie konkrétní firmy formou vizuální zkratky podle známé metodologie : KAPLAN, Robert S., NORTON, David P.: Strategy Maps, Harvard Business …víceAbstract:
In the diploma thesis Strategy map of a catering company the strategic map of a model catering company operating on Czech market has been constructed. Strategy map was chosen as a transparent and effective measure concerning the important parts of the strategy of the concrete company in a way of visual shortcut in line with the well-known methodology: KAPLAN, Robert S., NORTON, David P.: Strategy Maps …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 10. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14441
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2009
- Vedoucí: Lena Mlejnková
- Oponent: Alžbeta Kiráľová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14441
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch