Bc. Aneta Jiránková

Bakalářská práce

Psychologické aspekty nástrojů podpory prodeje na děti

Psychological aspect of sales promotion aimed at children
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je ověření vlivu věrnostních programů na nákupní rozhodovací proces. Vedlejším cílem je zjištění, do jaké míry spotřebitel si uvědomuje marketingové kampaně, jak je jimi ovlivněn a jak hodnotí tyto marketingové kampaně, včetně toho, jak to vnímají děti. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení nástrojů podpory prodeje na základě kolektování, věrnostní programy, vystavení …více
Abstract:
The main aim of this thesis is to verify the influence of the loyalty programmes to the purchasing decision-making process. Secondary aim of this work is to find out the extent of the customer´s awareness of marketing campaigns, the ways the customer is influenced by them and how the customer sees these campaigns, including the children´s perception. The intention of the theoretical part is the explanation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní