Analýza značkové strategie a komunikace podznaček společnosti O2 Czech Republic – Zuzana Brůhová
Zuzana Brůhová
Master's thesis
Analýza značkové strategie a komunikace podznaček společnosti O2 Czech Republic
Analysis of brand strategy and communication of O2 Czech Republic sub-brands
Abstract:
Tato práce se zabývá značkovou strategií firmy O2 Czech Republic a analýzou jejích pod-značek. Spotřebitelské vnímání pod-značek má významný vliv na cashflow firmy. Má proto smysl se tímto tématem zabývat. Byla provedena rešerše literatury na téma teorie značek a strategie typu deštníková značka. Na základě expertních rozhovorů byla vysvětlena strategie konkrétních pod-značek. Byla analyzována data …moreAbstract:
This thesis deals with the brand strategy of O2 Czech Republic and the analysis of its sub-brands. Consumer perception of sub-brands has a significant impact on the cash flow of the company. Therefore, it is important to deal with this topic. A literature research on brand theory and umbrella brand strategy was conducted. Based on expert interviews, the strategy of specific sub-brands was explained …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/89782
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2023
- Supervisor: Martin Machek
- Reader: Ferdinand Kraus
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89782
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.