Zuzana Brůhová

Diplomová práce

Analýza značkové strategie a komunikace podznaček společnosti O2 Czech Republic

Analysis of brand strategy and communication of O2 Czech Republic sub-brands
Anotace:
Tato práce se zabývá značkovou strategií firmy O2 Czech Republic a analýzou jejích pod-značek. Spotřebitelské vnímání pod-značek má významný vliv na cashflow firmy. Má proto smysl se tímto tématem zabývat. Byla provedena rešerše literatury na téma teorie značek a strategie typu deštníková značka. Na základě expertních rozhovorů byla vysvětlena strategie konkrétních pod-značek. Byla analyzována data …více
Abstract:
This thesis deals with the brand strategy of O2 Czech Republic and the analysis of its sub-brands. Consumer perception of sub-brands has a significant impact on the cash flow of the company. Therefore, it is important to deal with this topic. A literature research on brand theory and umbrella brand strategy was conducted. Based on expert interviews, the strategy of specific sub-brands was explained …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
  • Vedoucí: Martin Machek
  • Oponent: Ferdinand Kraus

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89782

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
Management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.