Analýza značkové strategie a komunikace podznaček společnosti O2 Czech Republic – Zuzana Brůhová
Zuzana Brůhová
Diplomová práce
Analýza značkové strategie a komunikace podznaček společnosti O2 Czech Republic
Analysis of brand strategy and communication of O2 Czech Republic sub-brands
Anotace:
Tato práce se zabývá značkovou strategií firmy O2 Czech Republic a analýzou jejích pod-značek. Spotřebitelské vnímání pod-značek má významný vliv na cashflow firmy. Má proto smysl se tímto tématem zabývat. Byla provedena rešerše literatury na téma teorie značek a strategie typu deštníková značka. Na základě expertních rozhovorů byla vysvětlena strategie konkrétních pod-značek. Byla analyzována data …víceAbstract:
This thesis deals with the brand strategy of O2 Czech Republic and the analysis of its sub-brands. Consumer perception of sub-brands has a significant impact on the cash flow of the company. Therefore, it is important to deal with this topic. A literature research on brand theory and umbrella brand strategy was conducted. Based on expert interviews, the strategy of specific sub-brands was explained …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89782
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Ferdinand Kraus
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89782
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.