Komunity na Facebooku jako akcelerátor prodeje – Bc. Jiří Vanke
Bc. Jiří Vanke
Master's thesis
Komunity na Facebooku jako akcelerátor prodeje
Facebook Communities as Profit Accelerator
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na komunity na sociální síti Facebook. V teoretické části je pozornost věnována nákupnímu chování, sociálním sítím, složkám marketingové komunikace využívané na sociálních sítích a nejdůležitějším aspektům virtuálních komunit. Praktickou část tvoří analýza vybrané komunity a dotazníkové šetření. Součástí projektové části je vytvoření komunity a stanovení marketingové komunikace …moreAbstract:
Diploma thesis is focused on communities on the social network Facebook. The theoretical part of the thesis is focused on the shopping behaviour, social sites, parts of the marketing communication used on social sites and the main aspects of the virtual communities. Project part of the thesis is analysis of the chosen community and questionnaire inquiry. Another element in the project part is creating …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vanke, Jiří. Komunity na Facebooku jako akcelerátor prodeje. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková -
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Barbora ONDEROVÁ -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Filip HOŠINSKÝ -
Hodnocení marketingové komunikace vybraného subjektu
Kristýna Maršíčková -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Hana Demelová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Světlana Vavríková -
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Tereza Šímová