Applying IT Methods nad Techniques in Marketing – Mgr. Tamara Mohammad AlKhatib, B.Sc.
Mgr. Tamara Mohammad AlKhatib, B.Sc.
Diplomová práce
Applying IT Methods nad Techniques in Marketing
Applying IT Methods nad Techniques in Marketing
Abstract:
The constant and rapid growth in Information technology has affected marketing in many different ways. The new and modern ways of studying and analysing data has made it possible to use information technology methods to help marketers for more understanding of customers and customer demands. Taking care of customers and customer satisfaction are amongst the most essential building blocks for marketing …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e8a9d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
- Vedoucí: RNDr. Zdenko Staníček, Ph.D.
- Oponent: MBA Sandra Kumorowski
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace (angl.)
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing in Xiaomi Technology
Hang Su -
Analyzing The Effectiveness of Internet Marketing in Growing Sales
YASH BHAGAT -
Internet of Things (IoT) - Acceptance, Barriers and Marketing Perspectives
Norman Lachner -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová