Mgr. Tamara Mohammad AlKhatib, B.Sc.

Diplomová práce

Applying IT Methods nad Techniques in Marketing

Applying IT Methods nad Techniques in Marketing
Abstract:
The constant and rapid growth in Information technology has affected marketing in many different ways. The new and modern ways of studying and analysing data has made it possible to use information technology methods to help marketers for more understanding of customers and customer demands. Taking care of customers and customer satisfaction are amongst the most essential building blocks for marketing …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
  • Vedoucí: RNDr. Zdenko Staníček, Ph.D.
  • Oponent: MBA Sandra Kumorowski

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace (angl.)