Výkonnostní kampaň e-shopu Vuch.cz pomocí Facebooku – Lucie Pátková
Lucie Pátková
Bakalářská práce
Výkonnostní kampaň e-shopu Vuch.cz pomocí Facebooku
Performance-based Campaign of E-commerce Vuch.cz Using Facebook
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem doporučení pro facebookové kampaně internetového obchodu Vuch.cz, spravované externí agenturou. Na základě zhodnocení výsledků stávajících kampaní jsou navržena doporučení pro další období, která povedou k naplnění stanovených cílů.Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing suggestions for Facebook campaigns of e-commerce Vuch.cz, managed by external media agency. Based on the evalua-tion of campaign results in current time are proposed recommendations for the next period of time, which will lead to fullfilment of the set goals.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Denis Drexler
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing prostřednictvím výkonnostní PPC reklamy ve vybrané firmě
Ondřej Svoboda -
Vliv pandemie COVID-19 na výkon PPC kampaní vybraného podniku
Tomáš Lhoták -
PPC kampaně a jejich vliv na výkon e-shopu
Pavla Strouhalová -
Optimalizace výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosti
Klaudia Olejníková -
Využití PPC kampaní k meziročnímu navýšení tržeb firmy XY
Eliška Miškaříková -
PPC reklama a její efektivní využití pro lokální podniky
Štěpán Hořeňovský -
Analýza a optimalizace výkonnostních PPC reklam v dané společnosti
Kateřina Tomášová -
Analýza vlivu PPC/Facebook reklamy na ekonomiku podniku
Igor Ličko
Název
Vložil
Vloženo
Práva