Pedagogická praxe studentů Učitelství pro mateřské školy z pohledu fakultní učitelky – Bc. Kristýna Žádníková
Bc. Kristýna Žádníková
Master's thesis
Pedagogická praxe studentů Učitelství pro mateřské školy z pohledu fakultní učitelky
Practical Training of Preschool Education Students from the Viewpoint of Mentor Teachers
Abstract:
Předkládaná diplomová práce má teoreticko-empirický charakter. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pregraduální přípravy učitelů, jejich osobnosti a kompetencí, systém pedagogických praxí a fakultního učitele, jakožto důležitou osobu při realizaci praktického výcviku studentů. Empirická část, která byla realizována metodami focus group a polostrukturovanými rozhovory, si klade za cíl zjistit pohled …moreAbstract:
The presented master thesis has a theoretical-empirical character. The theoretical part focuses on defining the undergraduate training of teachers, their personality and competences, the system of pedagogical practices and the faculty teacher as an important person in the implementation of practical training of students. The empirical part, which was carried out using focus group methods and semi-structured …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jana Vašíková, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽÁDNÍKOVÁ, Kristýna. \textit{Pedagogická praxe studentů Učitelství pro mateřské školy z pohledu fakultní učitelky}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2023. Available from: https://theses.cz/id/8lyvfy/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Žádníková, Kristýna. Pedagogická praxe studentů Učitelství pro mateřské školy z pohledu fakultní učitelky. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Preschool Pedagogy / Preschool Pedagogy
Theses on a related topic
-
Pregraduální příprava učitelů a jejich představy o budoucí profesi
Romana SVĚTLÁKOVÁ -
Nová podoba praxí v pregraduální přípravě učitelů
Vendula MAHROVÁ -
Metodické postupy výuky sjezdového lyžování v pregraduální přípravě budoucích učitelů
Kateřina Horáková -
Pregraduální příprava a vstup do profese z pohledu začínajícího učitele
Monika Klušáková -
Pohled učitelů a budoucích učitelů přírodopisu na profesní kompetence učitele v kontextu přípravy na budoucí povolání
Hana KOSTRŮNKOVÁ -
Pregraduální příprava učitelů primární školy na PdF MU
Pavla Chytrá -
Pregraduální příprava učitelů primárního vzdělávání, zaměřená na dramatickou výchovu
Věra Kotková -
Srovnávací analýza podílu a struktury psychologické výuky v rámci pregraduální přípravy učitelů ve světě
Daniel NAM