Bc. Kateřina Krčmářová

Diplomová práce

Linguistic and Non-Linguistic Communication in Advertising

Linguistic and Non-Linguistic Communication in Advertising
Abstract:
The thesis analyses linguistic and non-linguistic communication in Benetton´s advertising, namely in its institutional campaigns. The distinct and unique form of advertising that Benetton presents has no parallel within the scope of contemporary advertising. The thesis gives account of the traditional patterns of the advertisements under investigation that create a new subgenre of advertising.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2008
  • Vedoucí: prof. PhDr. Ludmila Urbanová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura