Bc. Martina Bobková, DiS.

Master's thesis

Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů internetového marketingu

Proposal of marketing strategy with using internet marketing tools
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybrané společnosti. První část je zaměřena na bližší specifikaci základních marketingových pojmů. Další kapitola je věnována internetovému marketingu, je zde vysvětleno i několik základních nástrojů internetového marketingu. V poslední kapitole je již charakterizována vybraná společnost včetně navržení nejvhodnější marketingové strategie …viac
Abstract:
This dissertation deals with the design of the marketing strategy of the selected company. The first chapter focuses on a more detailed specification of basic marketing terms. The next chapter is devoted to internet marketing, explaining several basic tools of internet marketing. Selected company is characterized in the last chapter, including designing the most suitable marketing strategy using the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2017
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bobková, Martina. Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů internetového marketingu. Pardubice, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management