Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů internetového marketingu – Bc. Martina Bobková, DiS.
Bc. Martina Bobková, DiS.
Master's thesis
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů internetového marketingu
Proposal of marketing strategy with using internet marketing tools
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybrané společnosti. První část je zaměřena na bližší specifikaci základních marketingových pojmů. Další kapitola je věnována internetovému marketingu, je zde vysvětleno i několik základních nástrojů internetového marketingu. V poslední kapitole je již charakterizována vybraná společnost včetně navržení nejvhodnější marketingové strategie …viacAbstract:
This dissertation deals with the design of the marketing strategy of the selected company. The first chapter focuses on a more detailed specification of basic marketing terms. The next chapter is devoted to internet marketing, explaining several basic tools of internet marketing. Selected company is characterized in the last chapter, including designing the most suitable marketing strategy using the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2017
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOBKOVÁ, Martina. \textit{Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů internetového marketingu} Online. Diplomová práca. Pardubice: Univerzita Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/8m3fuj/. [cit. 2024-03-28].
Jak správně citovat práci
Bobková, Martina. Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů internetového marketingu. Pardubice, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie internetového obchodu
Ondřej Chýlek -
Marketingová strategie pro startup zabývající se řízením projektů
Ester Štrochová -
Marketingová strategie podniku internetového obchodu
Jan Fajfr -
Marketingová strategie při rozvoji marketplace internetové aplikace na nových trzích
David Němec -
Online marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Ondřej RUHSAM -
Marketingová strategie v prostředí startupu
Petra Havlová -
Návrh online marketingové strategie pro internetový obchod Evpas
Kryštof Zlatohlávek -
Optimalizace online marketingové strategie pro internetový obchod
Kateřina Kašíková