Desktopová aplikace na platformě Java pro analýzu dat v oblasti e-sportu – František Bláha
František Bláha
Bachelor's thesis
Desktopová aplikace na platformě Java pro analýzu dat v oblasti e-sportu
Desktop Java application for data analysis in e-sport
Abstract:
Tato práce představuje aplikaci v jazyce Java, vyvinutou v prostředí IntelliJ IDEA, která má pomáhat trenérům a analytikům hry League of Legends při přípravě na zápasy. Aplikace zefektivňuje proces automatizovaným získáváním, ukládáním a zpracováním dat z několika externích zdrojů, včetně herních statistik, metrik výkonnosti hráčů a historických dat ze zápasů. Analýzou těchto informací aplikace generuje …moreAbstract:
This thesis introduces a Java-based application, developed in IntelliJ IDEA, designed to assist League of Legends coaches and analysts in match preparation. The application streamlines the process by automating data acquisition, storage, and processing from multiple external sources, including in-game statistics, player performance metrics, and historical match data. By analyzing this information, …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB14088
Thesis defence
- Date of defence: 19. 5. 2023
- Supervisor: Mgr. Vojtěch Vorel, Ph.D.
- Reader: Ing. Karel Malý, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BLÁHA, František. \textit{Desktopová aplikace na platformě Java pro analýzu dat v oblasti e-sportu}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/8m710h/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 1. 6. 2023 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Informační management / Informační management
Theses on a related topic
-
Lexical exclusivity in the communication of League of Legends players/Lexikální exkluzivita v komunikaci hráčů League of Legends
Adam KOHOUT -
Lexical exclusivity in the communication of League of Legends players/Lexikální exkluzivita v komunikaci hráčů League of Legends
Adam KOHOUT -
Analysis of match quality in League of Legends across different times of the day
Vlastimil Peer -
Grafické prvky jako prostředek interakce – případová studie League of Legends
Kateřina Biličková -
Analýza, návrh a implementace portálu hry League of Legends
Andrej Thurzo -
UI Specification of League of Legends spectator mode for Smart TV
Konstantin Mikheev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
2/6/2023
Kohout, J.
2/6/2023