Inkluzivní vzdělávání a role asistenta pedagoga – Sylva SAUEROVÁ
Sylva SAUEROVÁ
Master's thesis
Inkluzivní vzdělávání a role asistenta pedagoga
Inclusive education and the role of a teaching assistant
Abstract:
Diplomová práce se zabývá inkluzivním vzděláváním a rolí asistenta pedagoga. Teoretická část práce objasňuje termín inkluze. Dále vymezuje pojem asistent pedagoga. Zaměřuje se na osoby se zrakovým postižením a na osoby s oslabením kognitivního výkonu. Praktická část je tvořena ze dvou kapitol. V první kapitole nalezneme cíle a metodologii výzkumného šetření. Další kapitola je tvořena dvěma případovými …moreAbstract:
The diploma thesis deals with inclusive education and the role of a teaching assistant. The theoretical part of the thesis clarifies the term inclusion. It also defines the term teaching assistant. It focuses on people with visual disabilities and cognitive disadvantage. The practical part consist of two chapters. In the first chapter we will find the objectives and methodology of the research survey …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Dita Finková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SAUEROVÁ, Sylva. Inkluzivní vzdělávání a role asistenta pedagoga. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Theses on a related topic
-
Přístupy k žákům s oslabením kognitivního výkonu na středních školách
Aneta Bařinková -
Rozvoj oslabeného kognitivního výkonu aktivitami zařazenými do běžné výuky
Jana POLCAROVÁ -
Výuka anglického jazyka v 1. ročníku základní školy se zohledněním speciálních vzdělávacích potřeb u žáků s oslabením kognitivního výkonu
Kateřina KLUSOŇOVÁ -
Žák s oslabením kognitivního výkonu s přihlédnutím k výuce českého jazyka
Lenka HORNÍKOVÁ -
Asistent pedagoga u žáků se zrakovým postižením
Hana Pavelková -
Asistent pedagoga, jeho role a význam při vzdělávání žáků a studentů se zrakovým postižením
Tereza HYBLOVÁ -
Asistent pedagoga ve vzdělávání žáků se zrakovým postižením
Anna Kaiserová -
Asistent pedagoga v edukačním procesu
Zdeňka Musilová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
22/4/2022