Hodnocení spokojenosti zákazníků společnosti Lidl Česká republika v.o.s. – Adéla Krejčová
Adéla Krejčová
Bachelor's thesis
Hodnocení spokojenosti zákazníků společnosti Lidl Česká republika v.o.s.
Evaluation of Customer Satisfaction in Lidl Czech Republic v.o.s.
Abstract:
Cílem bakalářské práce je hodnocení spokojenosti zákazníků společnosti Lidl Česká republika v.o.s. na pobočce v Jihlavě. V teoretické části jsou definovány pojmy týkající se maloobchodu, nákupního chování spotřebitelů, spokojenosti zákazníků a marketingového výzkumu. V praktické části je popsána vybraná společnost Lidl Česká republika v.o.s. Jsou využity analýzy PESTLE a SWOT a je realizováno dotazníkové …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2022
Thesis defence
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Finance a řízení / Finance and Management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.