Adéla Krejčová

Bachelor's thesis

Hodnocení spokojenosti zákazníků společnosti Lidl Česká republika v.o.s.

Evaluation of Customer Satisfaction in Lidl Czech Republic v.o.s.
Abstract:
Cílem bakalářské práce je hodnocení spokojenosti zákazníků společnosti Lidl Česká republika v.o.s. na pobočce v Jihlavě. V teoretické části jsou definovány pojmy týkající se maloobchodu, nákupního chování spotřebitelů, spokojenosti zákazníků a marketingového výzkumu. V praktické části je popsána vybraná společnost Lidl Česká republika v.o.s. Jsou využity analýzy PESTLE a SWOT a je realizováno dotazníkové …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2022

Thesis defence

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / field:
Finance a řízení / Finance and Management

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.