Hodnocení spokojenosti zákazníků společnosti Lidl Česká republika v.o.s. – Adéla Krejčová
Adéla Krejčová
Bakalářská práce
Hodnocení spokojenosti zákazníků společnosti Lidl Česká republika v.o.s.
Evaluation of Customer Satisfaction in Lidl Czech Republic v.o.s.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je hodnocení spokojenosti zákazníků společnosti Lidl Česká republika v.o.s. na pobočce v Jihlavě. V teoretické části jsou definovány pojmy týkající se maloobchodu, nákupního chování spotřebitelů, spokojenosti zákazníků a marketingového výzkumu. V praktické části je popsána vybraná společnost Lidl Česká republika v.o.s. Jsou využity analýzy PESTLE a SWOT a je realizováno dotazníkové …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Finance a řízení / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.